Apocalypsis Archives > gamma2 > Galaxie 5 > Forums > Égouts > Tacastophementement!

Tacastophementement!

Pages : 1

Cdte. Soeur Marie Gertrude
Respect diplomatique : 926

10/02/1015 ETU 18:02
Score : 6 Détails Prévenir Dieu
0 : orthographe insuffisante
0 : présentation bâclée
0 : hors sujet
0 : hors role play
0 : message insultant
efforts visibles : 0
message adapté : 0
message remarquable : 1
humour décapant : 3
role play intéressant : 2
B'jour l'gens d'galatique,
j'parle d'l'vrais gens et aussi d'l'tas d'moutons.
J'viens faire d'l'courtoiserie d'prevention collettive: j'suis d'l'fachée. J'suis d'l'TRES fachée!
C'rien d'personnel sur personne, assurez vous y d'ca, mais j'dois annoncer que on d'a fait d'l'schemise religiatoire d'avec m'bande d'chez moi.
J'l'consacré pressque toute m'vie à c'bande d'moutons innocents, tellementement innocents qu'sont plus bete que d'vrai moutons. J'd'ai protégé cont' tout, et leur ai donné d'accè s à toute quessqu'y poudraient vouloir ... j'leur ai permise d'promenade d'dans toute l'univers d'partout... Pis meme vers de les aut' peup', j'd'ai poussé à l'bien etre d'l'tribu d'troupeau d'benets, et encouragé tout l'commandants qu'avaient sur l'route, pour qu'progressent malgré l'difficulté d'naissance héréditoire. Meme OuXor y d'a eu s'chance.
Alors, l'miyyards d'miyyards d'gens qu'j'avait pour peup', bein y étaient contents d'moi.
Et v'savez quessque c'bande d'simplets y ont décidé d'faire pour mamyversaire?
Y voulaient m'canoniser! L'saligauts!
Non mais v'rendez compte?.. vouais, p'tete pas, vu l'tas d'bansdes d'barbares folkloriques paiens qu'v'etes pressque tous. V'allez deviner vite: essque c'vous parait d'l'bonne idée d'm'fourrer moi meme personnellement, tete l'première ddans l'gros canon... avec d'costume d'couleurs fluorentes, et d'm'disperser d'dans l'espace?
Nan? Nan!
Moi nan plus! C'y est d'l'idée qu'pue! 'core pire, y d'en a qu'voulaient crucifixer pour que j'chante d'l'chansons en naramérein! et j'd'aime pas du tout d'chanter!
...
V'là.
J'ai resté d'l'calme, j'd'ai frappé personne, passque après tant d'année on s'attache à s'bestioles, mais y on dégagé d'm'vue, et j'voudrions plus qu'un d'c'gentil niais y m'approche avec l'bonnes intentions dangereuse!
J'd'ai fait d'l'bon débarras 'vec l'pire crétins, y d'a d'dizaines d'planétoides qu'sont partites à l'postéritré d'l'voisinade, j'd'ai gardé que l'gens avec d'l'cervelet à deux chiff', et on d'a fait d'l'saucissonnade religieuse. J'm'occupe pas d'l'détail d'l'paperasse, mais quessque j'd'aimerais bien r'faire l'testament comme d'dans m'jeunesse, mais quessqu'est sur c'est que j'reste l'chef d'nous aut', jussqu'a ce que quequ'un d'plus mériatante s'présente, que l'mérite y s'fedra toujours l'nombre d'années d'esspériences, et qu'on va revoir l'politique d'assistanat d'l'intérieur, d'l'estérieur, et d'l'miyyeu.
C'encore au préparatif d'brouillon, mais par exemp' l'comandement de "t'aideras t'prochain", j'crois on va y rajouter "sauf si c'un crétin".
C'histoire, c'm'fait eute d'l'profonde révélation. Plusieurs même: d'abord, faut toujours avoir d'l'truc a jeter à l'tete d'l'foule en liesse qu'viennent pour v'rend' hommage, pis aussi, qu'faut pas s'laisser envahir par l'gens betes: meme si y sont toute plein d'bonnes intentions, y poudraient faire d'l'mal à l'gens qu'valent l'peine d's'donner d'l'sacrification d 'généreuse...
En conséquence que donc, j'va appliquer c'enseignement fondamental à l'galatique au complet, passque, escusez vous si l'révalation v'surprends, on d'est envahi par l'pas malins. Et si on laisse trop c'tas d'gens bete faire quessqu'y veulent, on poudrait s'retrouver privés d'quessqu'nous est précieux, à savoir l'liberté d'faire quessqu'on voudra, sans d'l'chef, et à la place y nous pendront sur d'l'croix pour y chanter en alessandrin.
Allez en pé!
hum... j'm'demande si c'proverbe y va pas et' r'modelé.

Pages : 1