Apocalypsis Archives > gamma2 > Galaxie 5 > Forums > Égouts > L bonnes attions

L bonnes attions

Pages : 1

Cdte. Soeur Marie Gertrude
Respect diplomatique : 926

17/02/1015 ETU 22:10
Score : 8 Détails Prévenir Dieu
0 : orthographe insuffisante
0 : présentation bâclée
0 : hors sujet
0 : hors role play
0 : message insultant
efforts visibles : 0
message adapté : 0
message remarquable : 0
humour décapant : 7
role play intéressant : 1
A vot' bon coeur, l'tas d'gens et d'gentes d'galatique!
J'viens faire passer l'chapeautière pour l'soutien aux bonnes attions d'en faveur d'l'avenir d'Upotie, d'l'bien etre d's'gros tas d'miyyards d'miyyards d'populations complicades, d'leur pé et l'propération dedans d'l'bon sens sens par rapport à l'reste d'tas d'enclumes sur l'estomac.
L'bonnes attions, c'fait chaud au coeur, c'donne l'sentiment d'travail accomplite, mais c'remplis pas l'vent' d'l'brave kamikazoide qu'rent' à s'maison l'soir apres s'pélerinades d'porte à porte.
Et comme m'grosse bande d'kamikazoides, y d'a d'l'tas d'genes d'héridétité d'faire d'l'porte à porte, d'l'distributage d'brochure et d'l'vente d'l'aspirateurs, bé y d'a d'l'lacune génétique à cassage d'caillou et l'cultivation d'l'electrode. Et pis aussi, moi meme personnellement, c'm'fatigue l'chifff d'l'productage.
En conséquence que donc, je..
.. grblm...
..je quoi?... 'ttends, r'donnes y l'liss d'course...
... grmblm... ah, ca voué...
V'là.
Je faisions appel à l'générosatoire d'participade d'galatique pour aider l'campagnade d'bonnes attions. C'coute pas cher d'faire d'l'bien, 'fin y parait, moi j'd'appuie sur d'l'boutons et j'crie sur m'gens pour qu'bossent. Et y paraitrait que d'fois l'ardoise y déborde... donc j'm'ai faites enguirlander pour faire d'l'rabattade médiatites d'bonnes volontaires.
En conséquence que donc:
- si v'voulez participer à l'mission d'éducatoire d'l'basses couches d'peuplade commandatoires,
- si v'voulez financer l'effort d'horticulture d'jardinade d'l'ibération d'espaces verts ( ou orange. ou bleu. ou meme grisat')
- si v'aimez l'recyclades d'métaloides inutiles qu'trainent pour rien dessus d'l'points d'coordonée
- si v'sentez culpabateur d'pas avoir l'temps d"faire d'l'bonnes choses avec d'l'gros tas d'ressources qu'v'accumultez
- si v'aimez pas l'boulangerie
Bé alors, v'pouvez envoyez vos dons en ressources diverses à m'tas d'larbins qu'feront d'l'tri par gros tas d'couleur. L'fondation y d'a aussi besoin d'queques planetes d'dans queques planestes d'dans l'setteur ou j'd'en d'a pas, passque quand meme faire d'l'porte à porte d'préchi précha avec d'l'kamikazoides, c'plus facile quand on d'a d'l'bus qu'part d'dedans l'setteur.
Suite à l'dons d'gens, j'm'engage à que je promets rien d'tout, j'rends d'l'compte d'a personne et j'm'fierai à aucune loi d'complicades pour décider quessque j'fedrais après m'petite déjeuner.
Tous l'dons y sont homonymes, et y saudront déduttibles siscalement de tous l'possib' futurs impots que l'rouquette y imposera d'a toute l'monde. Et y parait qu'dieux y l'rendra, mais j'poudrait pas promett' à s'place...
Ah, c'pas passque j'recois d'l'don d'quequn que c'protègera quoique c'soit: c'pas d'l'racketerie c't'sainte mission, pis d'toute facon j'regarde pas d'trop qui qu'fait d'ld'on, et 'core moins qui d'dans l'chemin d'l'bonne attion.
Pour l'détails pratiques, j'sais pas trop, trouvez y d'l'planètes pour envoyer v'trucs (y d'en a d'dans l'setteur 7, essayer d'l'setteur au hasard), moi j'd'appuie sur l'bouton p'dire voui. Envoyez pas d'planètes d'dans l'setteur qu'j'd'ai d'jà d'l'planètoides, passque c'm'embetera.
Bon v'là.
J'd'aime pas faire d'l'tralalalalallalallaa d'trop longtemps. D'facon y parait que j'ai 'core d'quoi faire d'l'bon travail là mainant toute suite, donc j'va m'y mett', puis on vedra quessqu arrive quand d'aura plus d'sous.
Allez en pé.
et l'génésorité!
Cdt. Olhorìn
Respect diplomatique : 3203

18/02/1015 ETU 13:58
Score : 2 Détails Prévenir Dieu
humour décapant : 2
role play intéressant : 0
"Je veux bien participer à votre quête, ma Sœur. Et, dans cette optique, afin de vous soutenir du mieux que je peux, je viens de vous faire un virement de 1 £eem. Je suis désolée, je ne peux faire plus pour le moment, mais croyez bien que toutes mes pensées vous accompagnent.
"Allez en paix !"
Cdt. teteuche
Respect diplomatique : 59

18/02/1015 ETU 14:12
Score : 0 Détails Prévenir Dieu
humour décapant : 0
17MA de leems pour l'instant !
Cdte. louve67
Respect diplomatique : 10

18/02/1015 ETU 14:49
Score : 0 Détails Prévenir Dieu
je veut aussi participer à vôtre quête ma sœur c'est pour cela que je vous propose 99Ma de £eems
Cdt. Silius Mengsk
Respect diplomatique : 488

18/02/1015 ETU 16:07
Message édité - Score : 1 Détails Prévenir Dieu
humour décapant : 1
Moi je connais quelqu'un qui pourrais vous faire un prêt de £eems avec un taux extrèmement alléchant. -pour lui-

18/02/1015 ETU 17:20
Score : 1 Détails Prévenir Dieu
humour décapant : 1
C'y est d'l'tonne d'bonne nouvelles, j'va pouvoir lancer d'l'programme d'recherche d'grosse technologique 'vec tout ca. 'fin on vedra.
P'tite note à toute l'gens qu'envoie d'ransferts d'dans l'système ou j'd'a plus d'plnètes: envoyez y en setteur 7, sytteme 0. Y parait c'marchera.
Et sinon dites, essque j'poudrais solliciter l'trésor pour c'festivalité?

25/02/1015 ETU 22:24
Score : 1 Détails Prévenir Dieu
role play intéressant : 1
B'jour l'gens d'galatique!
L'bonnes attions y continutent!
Bon, ca s'voite pas, passque l'Garbelle et s'camaraderie y chamboule l'paysage de quessque y s'passse d'dans l'voisinade d'partoute, pis que d'jà l'principe c'y est pas d'faire d'l'publicité d'c'trucs discrétoires, donc j'dois meme pas raconter quessque s'passe.
Hypotetiquement, j'veux dire, au cas oussque j'serais au courant d'quoi que s'soit qu'arrive fortuitement à d'malheureuses...
'fin v'là. Quessqu'est sur, c'est que l'réserve d'bidules pour faire d'choses y fondent. J'viens faire donc appel à l'génératoire d'galatique pour l'bien d'première nécéssitaire, à savoir moi meme personnellement, pour voir si v'poudriez investir à fond perdu d'dans l'bienfaisance d'm'bonnes oeuvres. Passsque l'missiosn y d'est pas finite; y ress' core d'l'grosse bande d'malheureux qu'faut s'en ocuper.
N'avons b'soin d'tout: d'l'enrgie, d'l'métal, d'l'énergie, d'l'leem, d'l'éneregie. Tout quessque y sert à faire d'l'kamikazoide d'secours, et d'l'freggers d'sauvetache!
L'dons y s'ront bien recus par livraison dirette, en toute discretion, car si c'vous préféterez j'dira pas merci. Si v'savez pas oussque y d'a d'l'planète à moi meme personnelement pour d'envoyer l'transportage, v'poudrez m'joindre d'dans l'sytteme 7.0, d'ou bien d'dans l'sytteme d'l'capitale, ou bien oussque c'vous préfère.

Pages : 1