Apocalypsis Archives > gamma2 > Galaxie 5 > Forums > Égouts > Conseil d'defense d'l'pé

Conseil d'defense d'l'pé

Pages : 1

Cdte. Soeur Marie Gertrude
Respect diplomatique : 926

02/03/1015 ETU 20:58
Score : 4 Détails Prévenir Dieu
0 : orthographe insuffisante
0 : présentation bâclée
0 : hors sujet
0 : hors role play
0 : message insultant
efforts visibles : 0
message adapté : 1
message remarquable : 2
humour décapant : 0
role play intéressant : 1
B'jour l'gens d'galatique.
Suite à l'grand n'importe quoi d'boum d'adam, j'm'apretais à l'routinade habituelle d'constitution d'l'quipe d'choc, pour s'préparer à fracasser l'tete au méchants d'pas bien, dès que l'utumatum ou m'patience y expire.
Puis j'm'a dit: nan, t'trompes, c'fois ci t'poudras pas résoud' l'bidule d'dans catieminimie avec juss queq' copinades, c'fois ci y faudra d'l'justiss pubique et populatoire. Sinan, c'audra d'l'gout d'trop peu. Sinan, c'audra d'l'gout d'pas équitab'. Donc, y faudra inviter toute quiqui voudra!
Mais c'machin y audra tout d'meme d'l'gout amer....
Donc v'là. L'conseil d'fracassade d'l'guerre, ou l'défense d'l'pé, y s'invite sur l'place publique. D'facon, pas b'soin d's'cacher pour dire comment qu'on s'prépare à l'casser l'tete au gens, surtoute quand c'gens y savent très bien comment que l'choses y fonctionnent.
Et c'gens, comme moi meme personnellement, y savent que c'pas d'l'secrétoire d'information qu'fedra l'différence, c'y est l'travail d'équipe et l'force d'volonté.
En conséquence que donc, j'invite toute l'galatique à s'présenter icite pour casser d'l'tete à l'pas bien... y audra jamais eu d'l'plus grosse réplicade avec d'l'plus grosse force d'volontarisme!
Bienventue d'dans l'avenir!
Faites vous connait' si v'voudrez, restez silencieux si v'préfétrez, mais restez pas inattifs!
Nous v'là parti...
L'premiere mission y d'est pour nos amis d'l'brig.. pir.. erm, rénagats, pardon, j'm'trompe tout l'temps, c'pour ca que j'casse vos frégates. rien d'personnel, y fallait qu'a pas peind' d'l'ciblage d'ssus.
M'chers gens d'pirateries, envoyez y d'l'frégates d'dans l'setteur 1. Pleins. A intervalles d'pas réguliers. Passez y les barrades, répandez vous comme d'l'brigands, et attrapez d'l'planètes d'partout qu'vous poudrez, meme d'l'morte. Si l'dipolmatite y triomphe, y sedra toujorus bien temps d'rend' pacifitement à César s'gamelle.
Regarde y bien, Vara, regardez y bien, commandants d'upotie. V'là vot' destin qu's'prépare, meme pas d'dans l'coulisses d'l'caché. Passque l'bonnes choses y ont pas besoin d's'cacher.
2 cyc et trois quart et demi.
Cdt. Silius Mengsk
Respect diplomatique : 488

02/03/1015 ETU 21:12
Score : 0 Détails Prévenir Dieu
message adapté : 0
message remarquable : 0
role play intéressant : 0
Le Holo bleuté de Silius Mengsk était également présent dans cette salle.
Je pense que cette initiative est plutôt appropriée à la situation.
Et bien que conscient de la nécéssité d'une explication de la part de Cybots, je ne peut que venir vous appuyer, vénérable soeur, de ma modeste contribution.
Andara ne peut accepter sans broncher la destruction de biens et personnes lui appartenant.

02/03/1015 ETU 21:25
Message édité - Score : 2 Détails Prévenir Dieu
humour décapant : 2
Merci m'bonhomme, et comme on d'est d'dans l'situtation d'crise, j'vas faire l'impasse sur l'méchant mot "vénérab'" qu'vient d'sortitr d't'bouche...
Nan, j'reprends juss deux minutes l'parole pour lancer d'l'deuxieme mission d'colletivité galatique: Répandez vous!
Envoyez y d'l'vaisseaux d'essploration d'partoute, afin d'pouvoir diposer d'l'cratographique d'l'galatique en un tour demain!
J'suis d'l'sure qu'en a d'jà troisou cinq parmis vous qu'on d'jà d'l'vision toute totale, mais si y d'en d' plus, c'tant mieux.
Et si v'envoyez d'l'crovette ionite au lieu d'l'sonde d'essploratoire, c'devient d'l'essploratoire offensive d'prévention: passque c'bien bieau d'savoir ou quessqu'il est l'ennemi, c'mieux pouvoir l'casser s'dents quand on l'décide.
C'est quessqu'on a besoin.
D'entaines d'miyaards d'rapports d'assauts d'partout m'vara, et d'l'part d'toute l'monde? Essque t'imagines? bein voué, c'y est l'contraire d'inversément quessq'on a recu d't'à l'heure.
deux cyc deux tiers un quart.

05/03/1015 ETU 22:11
Score : 2 Détails Prévenir Dieu
message remarquable : 1
role play intéressant : 1
'erci l'gens, j'd'ai finite d'traiter l'messagière. Désolé pour l'tas d'messages complicades, j'm'avais endormite.
J'continute d'a faire appel à l'gens d'bonnes volonté pour l'Upotie: l'répression y d'est super prete, meme l'Rouquette elle s'bave d'rage dessus, mais parcont' y d'a un truc qu a pas 'core bougé, passque toute l'monde y serre l'fesses et c'y est d'l'normal.
Y d'est temps d'faire l'prevention d'plus jamé!
J'voudrions d'l'liss' d'gens qu'on d'assez d'opatium pour faire pareil ou pire que l'Vara. M'cher alliancieux, v'pouvez envoyer l'méconides d'espionnades, on va faire l'liss d'dénonciade, et surveillance... pis on causetra de comment qu'Upotie s'doit d'gérer l'bidule.
Passque Upotie va pas tend l'deuxième joue! Upotie va r'garder l'problème, et y mett' un bon coup pied d'dans l'bazoin!
(j'd'ai bon? c'y est ca un zaboin?)
Bien surement, v'poudrez d'jà m'mett' sur l'liss. Hésitez pas à vous dénoncer si vous etes d'innocents commandants 'vec un stock d'opatium pacifite...
Cdt. Le Pourpre
Respect diplomatique : 706

05/03/1015 ETU 23:16
Score : 0 Détails Prévenir Dieu
Quand la Soeur s'occupe de voyage organisé, croyez-moi, c'est pas de la gnognotte !
Mes amis ! Venez ! Venez voir ce que j'ai commencé à faire. D'ici peu je vous offrirai la vue d'un Secteur 1 vierge de toute présence de Vera.
Nous arrêtons donc les barrages ioniques anti-brigands. Venez ! Venez nombreux. Et tirez ! Tirez mes braves. Il y aura peut-être quelques vaisseaux Psyobots à flinguer.
Je refais un point météo dans le cycle à venir, histoire de vous dire où en est la chimio Sectorielle.
Cdt. Korda
Respect diplomatique : 710

06/03/1015 ETU 02:00
Message édité - Score : 0 Détails Prévenir Dieu
Bah... j'ai donné l'ordre, mais trop tard, mes gouverneurs planétaires n'ont pas attendu l'autorisation pour faire feu sur tout morceau de métal émettant un signal Psyobot.

Pages : 1