Apocalypsis Archives > gamma2 > Galaxie 5 > Forums > Égouts > L'douze travail d'Moise

L'douze travail d'Moise

Pages : 1

Cdte. Soeur Marie Gertrude
Respect diplomatique : 926

01/04/1015 ETU 00:20
Score : 3 Détails Prévenir Dieu
0 : orthographe insuffisante
0 : présentation bâclée
0 : hors sujet
0 : hors role play
0 : message insultant
efforts visibles : 0
message adapté : 0
message remarquable : 0
humour décapant : 0
role play intéressant : 3
Bon vla d'bon vla!
J'devions attend', passque l'bande d'singes d'l'ministère d'l'comunicant y d'vaient établir l'plan d'trallala, mais j'd'ai vu leurs brouillons, et l'robes qu'voudraient qu'j'porte, alors, j'dis nan, j'd'ai cassé l'tete d'minist', et m'vlà. Pas question d'attend' l'prochain cyc' politique, passque en fait y s'trouve que mainant que j'regarde et que c'change d'une fois à l'aut, bein c'long, c'machin là d'cyc'.
Alors.
euh.. vouè!
J'dois v'enseigner d'trucs, pour que v'soyez d'plus meilleures personnes, plus forts, plus beaux et qu'v'ayez pas peur d'sonner à l'porte d'l'voisinade l'samedi matin pour causer d'l'bonnes oeuvres.
Mais v'etes l'coeur d'l'discord', et pour v'faire escouter d'l'message profond sans v'taper d'ssus, c'va etre l'enfer... donc j'vas faire d'l'didactique.
Pour l'débutage, j'annoncions l'
Grrrrraaaaande Esstrordinaire tombola solidatairee d'apotique tous ensemb'!
l'GETSATE, pour par d'attraper mal à l'gorge en l'disant.
Comment que c'marche? essque c'mange?
J'esspite d'suite!
L'vieux chnoxck 'ololo, y d'a fait d'l'donation d'gros tas d'opatium. J'd'ai rien d'a faire d'cette saloperie, pour toute dire l'vérité.
Donc j'fais un jeu intrustif pour l'distributer... l' bonne nouvelle, qu'va faire rougir d'ralade l'rouquette, c'est que toute l'monde y joue, meme ceusse qu'on pas d'envie.
L'tirade au sort y s'fera sur base d'l'prochain relevé d'impot!
ah. vouè. Ca j'd'ai pas 'core dit. J'd'aurais du suivre l'note d'l'gros singe.
Bon.
Toute premièrementement, d'dans l'but de c'tombola, j'vas lever un impot un coup un fois, juss' pour c'jeu. C'un impot qu'fera d'l'grosse grosse grosse douloureuse pour ceusse qu'aiment bien dormir sur leur soussous.
A l'fin d'l'cy', j'sors l'feuille d'résultat, et j'compte.
Alors, c'là qu'faut prend' d'l'note si t'veux gagner l'jeu, passque c'y est l'partie compliquette inventée par gros singe.
- Si y d'a plus que 4,5 commandants qu'on accepté: j'donne tout l'gros tas au 4e d'l'liss, par ord' adalphatébite inverse... oué, c'pas moi qu'fedra l'tri, c'gros singe.
- Si y d'a moins que 5 commandants qu'on payé... j'réparti l'gros tas d'bidule opatique, tout y comprite d'l'paire d'bombardeurs si c'traine, à d'l'série d'gens connus pour leur dégainage d'badaboum au moind' problème de atchoum. J'pense à d'gens néanmoins respettab' comme l'Jorbu, l'hamalton, l'damlès, etcététralala... j'pense ainsi qu'a d'gens qu'y a d'jà fallu qu'j'empeche d'faire d'l'gros boum.
- Si personne du tout y paie, j'distribute l'opatium à l'méthode garbelle d'dans tous les setteurs, en format emballé non rutilisab'.
L'gros tas d'règles suttiles d'l'gros singe:
- l'commandants qu'sedront opposants au moment que j'compte ('fin, voué, c'pas moi meme personnellement, mais v'avez comprite), bein y comptent comme un demi. Pareil pour l'paria et l'bannis.
- l'coa y comptent pas. Mais y peuvent donner l'ressource, c'fedra d'l'bonne oeuvres.
- v'savez pas quessque j'va faire moi meme. mais y d'a d'bonnes chances pour que j'paie, vu que ca m'revient. Mais c'pas sur, passque sinan l'calcul sedra d'l'trop facile. Mais c'm'fedrait mal au coeur d'devoir faire peter tous les setteurs. Voué, j'crois que j'vas payer. Sauf si l'tchoutchou y m'agace 'core 'vec ses assauts... mouais. on vedra.
- 'vec l'opatium, j'redistribute toutes l'ressources collectées. en fait, c'sedra ptete ca l'gros lotterie.
- j'd'ai pas d'transport, c'm'Mouzone qu's'occupait d'ca. y faudra donc v'organiser pour viendre prend' l'gros tas... mais si v'pouvez v'organiser pour faire un peu d'controle préventoire d'ADM, v'poudrez faire ca aussi.
- faut pas tricher.
- l'prochain concours, gros singe s'mele pas d'reglement. C'sera queque chose comme d'l'concours d'mangeur d'tarte.
V'là. J'vous fedrais bien d'l'grands discours de pourquoi d'comment c'une bonne chose pour v'former à l'solidarisme, en faisant d'l'bonne attion d'préventivité, et d'a remett' en question v'attachementements à ressources matérialiss... mais ceusse que j'poudrais toucher, y ont d'jà comprite.
L'gros problèmes, bien plus grave que un risqe d'météo opatique, y arrivent bientot. Et c'jour là v'serez content d'pouvoir compter sur l'collaborade d'avec l'gens... V'avez ici l'occasion d'v'tester vous meme personnellement, ainsi que v'voisinades, pour savoir sur qui compter d'main.
L'top départ chorno: levée d'l'impot bientot, lecture d'l'résultat dans 2 cyc' politiques. Y parait que c'sedra le.. bah. pas cuis dans 3 cyc', cui d'après.
Allez en pé.

Pages : 1